Dle počtu hráčů a délky trasy.
Krepové fáborky, 4x seznam úkolů.
Vyznačte kruhovou trasu v terénu, kde na jednotlivá stanovistě není vidět z jiných. Start i cíl trasy je v jednom místě. Ideálně, aby na sebe start a cíl neviděly.
Hráči jsou rozděleni do dvou družstev a představují indiánské zvědy. Na trase je vyznačeno několik stanovišť. Počet stanovišť je závislý na počtu hráčů v družstvu. Vhodné je zvolit 4-5 stanovišť, na kterých je rozmístěno po jednom hráči z každého družstva. Na startu musí zůstat alespoň tři hráči z každého družstva. Obě družstva posílají na trasu postupně po jednom svém hráči. Ten od vedoucího dostane úkol, který musí být v cíli splněn. První hráč běží na první stanoviště, kde úkol přetlumočí dalšímu hráči. Sám tu zůstane a hráč, který byl na stanovišti, běží na druhé stanoviště, kde předá úkol pomocí pantomimy, tedy zcela bez mluvení. Zde zůstane a hráč, jemuž byl úkol předán, běží na další stanoviště, kde úkol předá slovně..atd.. Poslední hráč, který přiběhne do cíle, musí úkol provést. Na stanovištích se předávají úkoly střídavě pomocí mluveného slova a pantomimou. Pokud je úkol v cíli proveden správně, získává družstvo body. Obě družstva plní stejné úkoly. Hráč, který doběhl do cíle, se přesunuje na start, aby mohl vyběhnout s novým úkolem, jakmile na něho přijde řada. Poslední úkol nařizuje hráči vzít s sebou svého spoluhráče na stanovišti a společně běžet do cíle, kde plní nějaký konkrétní úkol všichni "sebraní" členové oddílu.
"Na startu / cíli je třeba mít několik vedoucích. Pokud jich máme k dispozici dost, lze cíl udělat jinde mimo dohled startu a dát tam několik vedoucích pro kontrolu splněných úkolů. Odstraní se tak "opisování" úkolů na startu/cíli."
Pokud budete přihlášeni, mužete si hru stahovat jako PDF, ...
NepočítačovéHry.cz © 2014 | Web vytvořil Jakub Červený