dle vzdálenosti pokladu a členitosti terénu určitě několik hodin
pro každé družstvo: kánoe, provazy a provázky, pádlo, barel a nějaké další harampádí, zapečetěné lístky s úkoly, dále cokoliv na vyznačení trasy, kartičky s čísly, připínáčky, poklad pro každé družstvo
Kdesi daleko (2 - 3 km dle vašeho času a potřeby) vhoďte do rybníka několik lahví či jiných nádob s pokladem. Vzhled pokladu je na vás. Pokladů je tolik, kolik bude hrát družstev. Trasu k pokladu od startu pečlivě vyznačte a umístěte na ní viditelné kartičky s čísly v místech, kde mají družstva plnit úkoly.
Hráči jsou rozděleni do několika družstev zhruba po pěti členech. Dozví se, že jsou na Aljašce, kde je spousta sněhu a také kdesi v jezeře starý veliký poklad. Družstva mají za úkol pomocí provazů a přírodního materiálu vyrobit saně, na nichž dopraví svou kánoi k jezeru, aby tam s její pomocí vylovily poklad. Na výrobu mají v základu limit 20 minut. Pak je odpískáno a každé družstvo, které již má na saních kánoi a v ní pádlo plus další nesmírně potřebné předměty, může od té chvíle vyrazit na cestu. Ostatní mohou pokračovat ve výrobě a vyrazit, až budou připraveni. Od vedoucího dostane každé družstvo na startu několik očíslovaných zalepených papírků s úkoly. Cesta vede členitým terénem a je vyznačena fáborky. Na několika místech družstvo narazí na kartičku s číslem. Zde otevře papírek stejného čísla a plní uvedený úkol. Jeden z lístků obsahuje místo čísla časový údaj (např. 30 minut po startu)a hráči ho mohou otevřít až třicet minut po vyražení na cestu. Kánoe nesmí být nesena. Musí být tažena na saních. Družstvo, které se jako první vrátí zpět s pokladem, vyhrává.
Na víkendu KABUKA nemají hráči k dispozici žádný měřič času, proto by časový úkol otevřeli ve chvíli, kdy si myslí, že třicet minut od startu již uplynulo. Vybavení, které s sebou vezou, se může hodit na plnění úkolů, nebo jen tvoří zátěž saní.
Pokud budete přihlášeni, mužete si hru stahovat jako PDF, ...
NepočítačovéHry.cz © 2014 | Web vytvořil Jakub Červený