Trigger - Whiskey - Saloon

Pro kolik hráčů
10 - 30
Hráno s
16
Počet vedoucích
2
Rozdělení hráčů
jednotlivci  
Typ hry
orvávačka  
Prostředí
venku, louka, hřiště  
Časová naročnost

cca 20 minut

Uskalí a možná nebezpečí

Jako v každé orvávačce je důležité popsat, které zákroky jsou povolené, aby nedošlo ke zranění.

Pomůcky

2x lano, 4x pneumatika, špalek (to co bude představovat barovou židli), 3x hudební ukázky

Příprava

Z lan připravte dva kruhy. Do vnitřního kruhu umístěte barové stoličky, při šestnácti hráčích čtyři stoličky. Mezikruží je velké cca 1,5 m. Nachystejte tři hudební ukázky (např. ze soundtracku Limonádový Joe: 1.) klidná písnička: Když v baru houstne dým 2.) rychlá písnička: Rvačka v saloonu 3.) ukončení praní: Když v baru houstne dým - začátek skladby: "Konec kočkování chlapci!"

Pravidla

Všichni hráči se sejdou v proslulém Trigger-Whiskey-Saloonu ve vnitřním kruhu. V této době hraje poklidná hudba a všichni hráči se zdraví a přátelsky spolu popíjejí.
Jakmile začne hrát rychlá hudba, hráči se snaží dostat na barové židle reprezentující pneumatiky. Na židli může sedět pouze jeden hráč. Pokud je židle převrácená, nebo rozpadlá (pneumatiky nejsou na sobě), počítá se, že je židle během rvačky zničená. Židle je zničená do doby, než se vrátí do původního stavu. Když zazní signál: "Konec kočkování," hráči, kteří nesedí na barové stoličce, jsou vyhozeni z baru.
Poté rvačka pokračuje v mezikruží - na ulici. Hudba stejná jako při praní se v baru. Hráči se snaží v mezikruží udržet a ostatní hráče se snaží vyhodit buď zpátky do vnitřního kruhu - baru, nebo do vnějšího prostoru - domů. Po zaznění signálu: "Konec kočkování," zůstávají hráči na místě, kde skončili.
Vyhodnocení kola: Hráči, kteří skončili vně kruhu, přišli špinaví a roztrhaní domů a manželka jim pořádně vyhubovala -1 bod. Hráči, kteří zůstali v mezikruží, mají 0 bodů. Hráči, kteří byli vhozeni zpátky do baru, dostali od barmana lahví po hlavě -1 bod. Hráči, kteří sedí na barových židlích, získávají 3 body.
Po vyhodnocení pokračuje další kolo.

Poznámky

Doporučujeme před první hrou vyzkoušet s hráči jednotlivé signály a co znamenají.
Varianta hry: Hráči, kteří jsou vhozeni při praní se na ulici zpátky do baru, nebo domů, mohou přetahovat další hráče k sobě.

Inspirace

Hospoda, dvůr, hnůj

Kde se hra hrála
KABUKA 2015 podzim
Do databáze zadal Fléglis

Pokud budete přihlášeni, mužete si hru stahovat jako PDF, ...

Materiály hry

Názory ostatních na hru

NepočítačovéHry.cz © 2014 | Web vytvořil Jakub Červený