Je to orvávačka. Zakažte kopy, škrcení, mlácení. Prohlédněte si terén archy. I malý pařízek je v chumlu zmítajících se těl nebezpečný.
Kartičky s názvy zvířat. Vždy 2x samec, 1x samice. Vyznačení archy mezi stromy v terénu.
Vyznačit archu v terénu mimo dohled startu. Alespoň 200 metrů daleko od startu.
Hráči si náhodně vylosují kartičky se zvířaty. Na povel pantomimou a zvuky předvádějí zvířata a běží do archy, která má jeden vchod/východ. Pojme však jen omezený počet zvířat - jednu třetinu hráčů. Zvířata dostanou před startem hry jeden jediný úkol: "Zachránit svůj druh" - to je celé zadání. Pokud ve chvíli vyplutí bude na palubě víc zvířat, než archa unese, loď se potopí a všichni prohrají. Noe hlídá hru a čas a oznamuje, když do vyplutí zbývají dvě minuty...minuta… Hráči se snaží dostat (pouze dveřmi) do archy a vyhodit z archy dveřmi tolik hráčů, aby se archa nepotopila. Po uplynutí zvoleného času archa vyplouvá. Není-li přetížena, vyhrává druh, který tu má samce i samici. Po prvním kole, když je všem hráčům odhalen princip přežití druhů, je vhodné uvést druhé kolo hry s vyměněnými lístky. Ideálně s lístky obsahující zcela jiná zvířata. Všichni již vědí, jak mají svůj druh zachránit. Taktiky se mění. Délka hry je závislá na složení účastníků, terénu, vzdálenosti mezi startem a archou. Ideální je neuvádět přesný čas. Jen připomenout, že ho bude Noe odpočítávat.
Zpočátku je vhodné neuvádět konkrétní čas. Vhodné je třeba: "Blížíme se k polovině časového limitu." "Polovina času je za námi." "Už zbývá jen pár minut." Správný Noe tak dokáže upravovat délku hry podle aktuální situace, nasazení hráčů a vlastní potřeby. Pokud máte na kartičkách lenochoda, nejprve si před hrou zjistěte, za jak dlouho je někdo v této roli schopen dostat se svým pomalým tempem k arše.
Pokud budete přihlášeni, mužete si hru stahovat jako PDF, ...
NepočítačovéHry.cz © 2014 | Web vytvořil Jakub Červený