čtverečkovaný herní plán A3, dvě rtěnky nebo fixy různých barev, cokoliv na vyznačení kruhu, dvě pastelky ve stejných barvách jako fixy / rtěnky
Umístěte čtverečkovaný herní plán na místo, které je dobře přístupné, a papír je dobře vidět. Vyznačte na zemi kruh o průměru cca 2 metry ve vzdálenosti cca 50 metrů od čtverečkovaného papíru. Ideálně mimo dohled od papíru.
Hráči jsou rozděleni na dvě družstva. Jedni jsou družstvo křížků a druzí družstvo koleček. Všem jsou vysvětlena pravidla klasické hry "Piškvorky". Každé družstvo si vybere jednoho zástupce, který bude stát u herního plánu a kreslit do něj čtverečky či křížky barevnou pastelkou svého družstva. Všem hráčům družstva koleček nakreslete na čelo jednou rtěnkou křížek a všem hráčům družstva křížků druhou rtěnkou kolečko. Hráči obou družstev se pohybují okolo kruhu a snaží se do něho dostat člena protivníkova družstva. Jakmile se některý z hráčů libovolnou částí těla dotkne vnitřku kruhu, musí všeho nechat a odebrat se k hernímu plánu, kde je symbol, který má tento hráč na čele, zakreslen do herního plánu hráčem s pastelkou. (Pokud tedy přijde kolečkář s křížkem na čele, zapisovatel křížků může zakreslit jeden křížek do herního plánu.) Pokud je zde hráčů více, tvoří jednu dlouhou frontu, neboť jejich pořadí příchodu a zakreslení symbolů nelze měnit. Hráč, jehož symbol byl zakreslen, se vrací zpět do hry. Vyhrává družstvo, které jako první podle pravidel Piškvorek zakreslí pět svých stejných symbolů v nepřerušené řadě. Lze za ni získat jeden bod a hrát na tři body, kdy družstvo, které zaboduje dvakrát, vítězí.
Pokud budete přihlášeni, mužete si hru stahovat jako PDF, ...
NepočítačovéHry.cz © 2014 | Web vytvořil Jakub Červený